Någon rättvisa

Jag bad till gud igår. Nej, ja brukar inte be till honom sådär jätte ofta... Men igår nådde jag toppen på desperation och jag tillkallade den där stora.. Ja, jag tror inte på honom egentligen. Men jaja.. sista chansen lixom.
Han hörde mig. Jag bad om att få någon ordning och rättvisa på min praktik. Eländet har fått mig ur fokus och jag känner att jag inte kan koncentrera mig i skolan eller hemma.

Hur som helst hska jag på en till träff i övermorgon till enhetschefs kontakten jag har i kil.. det ser ganska ljust ut. Nu återstår det bara ett ställe till....Blir kanske bistånd i kr-hamn. Jaja.. man får nöja sig med det man får.

Hade som ni kanske minns hade jag en hemsk dag igår. Jag vart oerthört sur mestadels av dagen. Martin muntrade upp mig med ny gräddade våfflor med blåbärssylt efter en hård dag i skolan. Han joinade även mig där jag satt själv och kollade på desperate:) Söt!! Han hade även bakat en morotskaka åt mig som han överraskade med..  Han vet hur man muntrar upp mig. Vi hade ett långt och välbehövligt snack på kvällen.. vi båda var tvungna att lufta ur oss hur sura och besvikna vi är för att inte har fått ordning på praktiken  ( det är inte vårt fel att det har krånglat.)
Det är så skönt att jag har märtan. Vi kan prata om allt. Hur sur och nere jag än är så hjälper han mig upp.. han lämnar även upp utrymme då jag behöver det... han lyfter även upp när jag är glad... han ser mig. Skönt.
Älskar den mannen... tur att jag har honom i vått och torrt. Utan honom vet jag inte vad som hade blivit av mig idag. Jag är hel tack vare honom!

Nu är det ännu fler i örebro som har satt upp jul stakar i fönsterna och pyntat med julbelysning... Lite tidigt enligt min smak. Jag vill ha lite kallare så det ialla fall är lite frost ute så de blir lite vitt för ögat :P För så fort nyår har kommit så är man verkligen trött på julen.. men det är ju då snön och kylan kommit och man egentligen vill ha julkänslan.

Jaja.. nu måste jag visa roligaste julgrans sakerna ja hitta på internet! ME LIKE!! Va säger ni?

Kommentarer
Postat av: line

hehe snygga julpynt :P.

fick tårar i ögonen när du skriver såna söta saker om er.. de är ju så ett förhållande ska vara. Haha kanske får be till gud ja med.. :P hehe puss

2008-11-20 @ 13:54:10
Postat av: Fia

Nä va sööööööta! jag vill ha..

2008-11-20 @ 16:34:48
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0