Atjjjooo!

*Prosit*
Jag gör verkligen en stor entre när jag kliver innanför blogg världen igen! Åter är jag tillbaka.
Hade en tidigare blogg på fashionblogg, men insåg att jag behövde en paus plus att min dåvarande blogg inte tilltalade mig direkt!

Min nya blogg kommer att handla om allt möjligt egentligen. Allt från saker jag tycker är vackert till saker jag verkligen ogillar.

Att bloggen har ett ikon namn som heter Shabby Shic, är av den anledningen att Shabby Chic namnet var upptaget.
Shabby chic är är en fransk/dansk inredningsstil. Den kännetecknas oftast av det lantliga, ljusa färger oftast vit.
Jag har totalt förälskat mig i stilen och kommer förmodligen och förhoppningsvis att bloga mycket om just stilen som har tagit mitt hjärta!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra i nya jultidningar och dricka te, för jag är förkyld och måste bli frisk till på fredag, då har vi nämligen gruppindelning på universitetet som jag måste vara med på.

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0