Usch.. regn

I värmland är det vinter har jag hört. Med snötäckta trädgårdar där julen står och väntar i hörnet. Annat kan man säga om Örebro. Här spöregnar den, ack så lilla snön som kommit, bort. Tråkigt.

På Söndag skall vi till en julmarknad här i Örebro, i Wadköping. En riktig madicken julmarknad. Var så mysigt när jag och martin var där förra året... Även om det tog oss en 20 min att få parkeringsplats för det var såå mkt folk.

Önskar att det åtmindstonde kunde bli lite frost som klär naturen iafl så de ser lite finare ut!!!

Nej.. jag borde plugga hemtentamen. Men usch vad vissa frågor får mig att tröttna. Men men.. BIT I DET SURA ÄPPLET!

Bilderna är från julmarknaden i Wadköping!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jättemysigt med julmarknad... Var där förra söndagen :)

2008-12-06 @ 19:51:33
URL: http://jarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0