Stressig termin, går mot sitt slut

Japp.. snart är mastodont terminen över. Artikeln är inte klar än.. men känns ganska bra ändå.
Som sagt, mer nöjd över tentan som ja gjorde igår kan jag nog inte bli. Flytten är på G..
Har fått tusen olika pikar i veckan om att jag är förbannat dålig på att höra av mig.. det var de mitt lilla utbrott handlade om igår. Jag har exempelvis inte ringt familjen hemma i k-d, det har jag fått höra, vännerna i k-d är irriterade, och endel vänner här i örebro har tagit avstånd. Allt beror tydligen på mig... Jag vet att jag har skärmat av mig lite under hösten. Men jag har i alla fall visat mitt intresse för alla.. tycker jag! Kanske inte tillräckligt men som sagt.. haft mycket att göra och mitt fokus har legat på annat håll exempelvis på ekonomin, planering för praktik, flytt, renovering och skola på det.

Hur som hellst, ja bet i det sura äpplet och ringde runt till alla idag som jag kände behövde höra att jag bydde mig. Hoppas att meddelandet gick fram!

Önskar att folk ska förståå.. men alla gör inte det tyvärr. Men ge och ta!!! Jag kan ju faktiskt inte vara den enda som är engagerad..  jag vill väl oxå höra att folk ringer och bara frågar hur jag mår.

Snart är allt över ändå. Snart har jag tagit examen.. eller ja.. ganska :P Tre terminer kvar varav en är praktik. Wihiie! Längta längta längta!!!

Kommentarer
Postat av: Fia



Haft samma "problematik"..



Det värsta är när inte delar av familjen förstår..

2008-12-21 @ 19:26:16
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Fia

saknar dina inlägg...

2009-01-05 @ 22:28:10
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0