Vänner

Ibland glömmer man bort vem som står sig närmast. Umgås så mycket att man ibland tar vänner för givet,
Det kan till och med bli så att värdet av dom man håller kär glöms bort.
Mina vänner glöms aldrig bort. Dom finns alltid som en del av mitt hjärta och även om personen i fråga kanske inte tror att jag bryr mig så vill jag att du skall veta att jag gör det. Låter klyshigt kanske men ibland befinner man sig i olika stadier i livet där tiden kanske spenderas på annat där kommunikationen med en del tynas ut. Man måste respektera detta och ha orken att vänta in personen i fråga. Klarar man av detta, utan att sparka bakut eller bryta kontaktet, så är man en sann vän!

Jag önskade att jag kunde ge mina vänner all min tid som fanns, så fort dom önskade. Detta gäller ju även såklart min familj. Men man kan inte delas i tusen bitar för om detta var möjligt skulle kanske alla bli tillfredställda.
Jag vill tacka främst mina väninnor Anna Jern och Helena Dahl, som har stått mig närmast i så många år. :) Ni har inte en aning vad ni betyder för mig. När jag är i de mest stressade situationer av mitt liv där ni kanske hamnar i skymundan så vet ni att jag kommer tillbaka till er! Tack!!



Bilden ovan är gammal, (2004). Anna J, Jag och Helena.
Långt innan barn, hus och karlar präglade våra liv.

Kommentarer
Postat av: Anna

va söt du är...jag kommer alltid finnas där för dig gumman...puss puss..



vart är kortet taget förresten??

2009-06-07 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0