Sommarhelg

Det har varit en någorlunda bra helg.
I onsdafs kväll åkte ja o Märtan till Alingsås för lite shopping av en motorcykel. Vart en
Honda Shaddow 750.. o de säger i praktiken inte mig ett dugg men för att slippa förfrågningar om
vad han köpte så gör jag livet lite enklare hehe. Var hemma halv tre morgon till torsdag. Jag hade
praktik som vanligt och var tyvärr jätte trött. Som tur var hade min kära praktikhandledare gett mig sovmorgon:)
På kvällen var det valborgsmässafton. Vi var lite sega men slog oss ner vid ett gäng vänner i parken nedanför oss. Vart
segare och segare. Tog en tur med hunden för att lyckas få sig lite piggare. Gick hem till Robban där jag avslutade kvällen med armbrytning med bergman, som vanligt. Det bev 1/1 :)
Fredagen kom. Det gjorde även Anna Jern. Vi glassade en kort stund i solen. Jag sminkade tösa sen vart de taxi till Mariebergsskogen där massa folk väntade. Gamla bekanta som nya. Jag o Anna drog en basketmatch med några grabbarn.. som tydligen var extremt duktiga. Kondises hade jag glömt hemma men klackskorna dom var på fötterna.. det kändes vill jag lova. Höll på att slå ihjäl mig ett par gånger så jag steg av planen och svalka mig med en Kung :P
Anna bjöd alla brudar på tjejfesten som äger rum den 9e maj. Ska bli kul o se vilka som egentligen kommer.
Kvällen avslutades på Ankan där nått band spelade. Jag var halvdöv dagen efter då Jern envisades med att stå mitt framför högtalarna.
Vart en lördag med ett VA? för mkt!
Lördagen tog jag gamla cykel o begav mig till mina hemtrakter. Härlig cykeltur. Tråkigt att cykla sjäv bara.
Vart lite besök hos syster och mor &far. Sedan en sväng på mitt gamla jobb!
Nu ska ja ta det lugnt o ladda batt. inför imorgon..
Då väntar nya äventyr! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna

de va skit kul i lördags =) man måste ju stå långt fram när dom spela sån bra musik...längtar som fan tills på lördag..de ska bli mycke trevligt..puss

2009-05-03 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0