Mörudden

Igår hade jag syster yster på besök. Vi glassade i solen i ett par timmar och därefter tog vi på oss skorna och vandrade mot Hammaröa. Väl "hemma" så begav vi oss till Mörudden för årets första dopp i Vänern!
Det var en uppfriskande upplevelse som vissa tydligen inte kunde hålla sig ifrån att fota!


Har förövrigt lite ångest.. "Råkade" skälla ut två tonåringar förut som sprang omkring i parken och kastade ägg...
dom sprang som två möss och jag stod där med min hund i handen, som en annan gammal tant! "Hörrni ungdomar..."

Men jag säger nog det; Dagens ungdomar!! Hur lång kommer våran medellivslängd att bli egentligen?

Nu ska jag vila en stund! Har jobbat idag plus att jag vaknade vid fem imorse av mamma som stojja i hallen. Kunde inte somna om. Tänker för mycket...

Snyggt ansikte förövrigt! :(


C, jag och E

Kommentarer
Postat av: Petra

Brrr det är ju svinkallt! Mörudden old memories ;) Ha en fin kväll! Kram Petra

2009-06-10 @ 17:22:42
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: line

men haha hallå.. ja ser ju ut som en michelingubbe ffs!lr hur det nu stavas! o vit är jag.. ne bada med kläderna på blir o banta.. haha! dyster!

2009-06-13 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0