Softiga Lördag

Orkar inte skriva idag. Så ja kopierar en sak som jag blivit utmanad på. Men hade dock samma problem som fia o kunde inte sätta bannern här.


Jag blev utmanad av  Fia http://fisfia.blogg.se
Jag kunde tyvärr inte kopiera bannern!

1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

1. .... ?
2....
3... suck

Usch.. de var en hemsk utmaning då ja kom på att jag är inte nöjd med nått. Är faktiskt inte nöjd med en enda kroppsdel. Men ja mår inte speciellt dåligt över de.. så de är inge synd om mig.
Antar att ja loosa utmaningen! Sorry
Det finns så mycket annat som jag är nöjd med me mig själv.. men kroppsdelar är inte min starka sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0