ZZzz

Yes, jag sa ju att jag skulle sova!
Gick  en promenad med Zeke imorse. Sen slängde jag på datorn. Bläddra lite i Nwt.. sen  slängde jag mig i min varma säng igen. Mysigt. Tyst. Tidlöst...Zzzzzzz
Jag sov, och jag sov.. och jag sov lite tid! Helt underbart! Helt behövligt!!

Sen ringde jag brossan o fråga vart han och Sandra höll hus. Dom var i stan. Sedan kom dom på fika, vilket ledde till att dom stannade kvar på  middag och melodifestivalen. Mysigt. Roligt och väldigt trevligt!
SKönt o träffa Thomas igen, vi träffas så sällan. Han bor i Eskilstuna nu mera tillsammans med flickvännen (som kommer därifrån).

Imorgon ska jag, Martin, Mona och Lingan åka till Hovfjället och jag ska inviga mina nya slalom skidor som jag fick av märtan i julklapp!
Tokletar efter mina skidkläder och antar att dom ligger längst ner i källaren. Tänkte sticka ner nyss.. men vart hindrad sekunder innan jag tänkte ta hissen. Ett gäng fulla män/killar/ pojkar/barn? Säker 25 men lät som 12, åkte i alla fall i hissen upp och ner och upp och ner osv. Mycket moget och det lät som att dom hade lika kul som en annan kanske har på Liseberg.
Fjantlinda väntar i alla fall.. tills farligheterna är borta.
Kanske kanske tar jag med mig DEN STORA STYGGA VARGEN ner!!!!

Önska mig lycka till nu då föresten. Spettan har nämligen inte stått på ett par slalom skidor  sen i åttan på högstadiet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0