Nu är kropp och sinne slut...

Jag är så trött idag! Jätte trött!
Har sovit 2 nätter i mor och fars bäddsoffa, men pga av nått fel som jag åstakommit i ihopsättandet av soffan så sover jag väldigt dåligt. En stor träbräda hamnar nämligen precis under min ryggrad och eftersom min ryggrad är ganska känslig betyder de att jag får flytta ner hela kroppen så smalbenen hamnar utanför soffan.. och upp mot väggen.
Lite svårt att förklara men snygg e ja inte, sover gör ja inte heller. Zeke somnade inte heller på länge igår, gick upp 311 ggr inatt bara för att se om han sov, men Nix du min lille vän, de kunde jag glömma! Han körde high life där ute på trädgården. Grävde väl upp varenda godbit i komposten och snoka över till grannen ett par ggr samtidigt som han fastnade i häcken med sitt koppel då han e bunden! Thanks! Sprang ut i bara trosan inatt o fick rätta till honom, med ölkagge o hängpattar skrämde jag väl grannarna en aning.. men men! Dom känner väl knappt igen mig med kläderna på!

Igår kväll innan ja o pattarna sprang i trädgården gick jag o vargen hem till Anna o Viggo. De blev myskväll med friidrott, bus me Killen och två stora Irish coffey för mkt. Dom var väldigt goda men av den största sorten!!! Sen vart de en liten drink som svalkade gott när vi körde Wii i högsta hugg. TRäningsvärk idag så ni kan ju bara fundera hur fit jag egentligen är.. not!

Idag har jag köpt ett snyggt matbord i ek med snygga svarta skinn stolar till. Väldigt snyggt kommer det bli i min nya lya, som jag förövrigt inte har än! Hur som haver. Snart börjar jobb och skola och vem hinner ens med sånt då?

Imorgon hade jag egentligen stora planer med J o M. Men dom får ja strunta i då ja varken har bil eller hundvakt.
Blir lite ledsen i ögat men men. De kommer fler tillfällen hoppas jag!!

Nästa fredag skall jag på möte med soc.chefen och A-c. Så kul och spännande!! Jag är riktigt taggad för denna utmaning!

Mitt humör svajjar lite just nu och jag anser att det är tur att jag gör sista rycket på jobbet då jag har väldigt väldigt mycket i hjärnan just nu. Det blir lite för mkt för lilla mej. På lördag tänkte jag styra kräftskiva me syster och bror, vi tre med andra ord! Gör inget.. livet blir vad man gör det till som sagt!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

hehe... kan se en bild framför mig med pattarna och en konstigt ihopkrupen linda i bäddsoffan!



Skickar lite energi och kraft till dig! tankeöverföring på hög nivå sker

2009-08-21 @ 13:57:39
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0