Vad skulle du göra?

Fia ställde frågan nyss i sin blogg!

Vad skulle man göra om man vann 100 miljoner...

1. Jag skulle på en gång hyrt ett eget plan som var handikapp anpassat
och tagit med min syster utomlands, som hon så gärna vill. Det är en av mina högsta drömmar.

2. Jag skulle ge min familj en hel del.

3. Jag skulle gått klart min utbildning, och skippat csn som jag oxå skulle betalat av. Sedan skulle jag tillsammans med mannen i mitt liv rest jorden runt ett par varv.

4. Nån gång i framtiden skulle jag ha startat nån dom där dröm nattklubbarna som jag så många gånger drömmer om att jag gör.

5. Jag skulle även starta upp mitt dröm café med mina syskon

6. Jag skulle ta skänkt bort pengar till olika organisationer som värnar om barns bästa i världen.

7. Sedan skulle jag köpa ett stort madicken hus, inrett med shabby chic stil:) Jag kanske skulle ha anställt en städerska, nanny och hundvakt. Kanske inte Nannyn... men troligtvis de andra..

Ja sen vet jag inte vad man gör mer med resten av alla pengarna... ? Shoppa skulle ju inte va lika kul antar jag.. att unna sig saker skulle tappa sin meningsfullhet för mig eftersom man alltid kunde unna sig saker.
Jag skulle nog definitivt skaffa mig en bra relation med den bästa bankmannen.

Sen skulle jag önska att jag levde som vanligt... Vad skulle du gjort?Caféet skulle ju såklart oxå vara inrett med shabby chic stil. Här ett sött våningsfat från Alvas hus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0