Usch!

Igår satt jag och sappade mellan efterlyst, riskförlossningar och insider. Inte konstigt att man blir knäpp i skallen efter åt.
Inatt drömde jag jordens hemskaste mardröm. Jag drömde att en av mina bästa väninnor vart mördad och nermald i en brunn... Jag grät som en gris när jag vaknade. Men det är ju inte konstigt att man får mardrömmar. Inget man ser eller hör genom media längre innehåller ju något roligt och glatt längre. Eller så är jag så inmatad att hemskheter är intressant att jag förmodligen bara läser det av rutin. Åh andra sidan så när dom där kanske roliga saker ibland dyker upp... då har dom ju så pytte pytte små inlägg så man hittar dom knappt.

Så vad är det som är kul som jag vill läsa om eller höra om?
Fred på jorden!
Att kvinnors lönevillkor äntligen är lika med männens
Att man kan äta vilken mat som helst utan att bli fet och slippa träna
Att det finns ett nytt godis som är super gott som man kan äta hur mkt som helst av!

Nu ska jag äta frukost! Jag har gått ner ca 2.5 kg på tre dagar:) Men de var väl bra, eftersom jag gick upp dom kilona på en dag, halloween HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0