Söndag!

Det regnar och tiden känns stilla fast det stress-regnar ute.
Jag kom för några timmar sedan hem igen till Örebro, efter att ha kört hela vägen i regnet från Karlstad. Ja höll på att somna flera ggr.. vindrutetorkarna började sakta men säkert att hypnotisera mig med deras fram och  tillbaka vändningar rakt i ansiktet. In your face tänkte ja och drog upp rutan. Höstregnet öste in i bilen och håret som sedan tidigare var tovigt och bökigt, vart bara värre. Men ja vart lite piggare för nån minut i alla fall.

I fredags var jag på Glamour kvällen. Den var trevlig, även om Anna var den enda som ja kände. Efter allt för mkt champagne, lite spel och tusen fjortis kort senare tog vi kiss hissen ner. Jag höll på att spy och efter att ha blivit dissade av första taxin kom vi äntligen fram till stan. Ganska mkt folk. Ja snacka me vakten i vanlig ordning. Han va lika sur som vanligt och de var ju just de som fick mig att fortsätta va så där allmänt tölig.. Tjata om åldersgränsen och att ja tyckte att det var dåligt att dom tog in 18 och 19 åringar fast de va 20 års gräns. Han muttra nått om att dom aldrig tar in så unga.  TROOOLIGT! Jaja... sen är väl de mesta lite flummgt eftersom vi sprang runt o allt va så jäktigt... men kommer ihåg  den norska kempefaren på 70 bast...va gjorde du där?
Sen på burgerking kom det en man i typ 25 års åldern och slog mig allt han kunde i ryggen. Vilken jädra lort! Ja vägra att gå innan han hade bett om ursäkt på ett betydligt mer vuxnare sätt än vad han förmodligen någonsin igen kommer att kunna prestera.. jaja kass va han men ja fick va nöjd.

Sen gick jag från Lillänga till mor och far. Klockan var fyra på natten och ja må säga att om nån hade sett mig på gatan den natten hade dom nog skrattat ihjäl sig... för ja kom på en super bra gångsteknik som förmodligen såg ut som en Neandertalar gång me svängiga armar.. i klackskor. Fint!!

I lördags åkte jag skridskor med familjen.. A på 5 bast lärde mig att åka.. och ja lärde henne hur man inte skulle göra.
Sen vart de pizza och godis o film. Sen vart ja så trött.. barnen på 5 och 2 år (syrrans barn alltså) vart oxå trötta så vi knalla in i sovrummet och gjorde upp att jag skulle berätta en godnattsaga som avslutningsvis blev till en sång... Sen somna ja nästan.
Hade en kanon helg i alla fall. Förutom att nån snodde min mobil i fredags men de är en annan historia. Känns jobbigt bara att ja väntar på en massa viktiga samtal på den till veckan och att ingen har mitt hemnr....

Nu blir de mys me märtan!
Skickar med en av fjortisbilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0