Mätt som en plätt


Har haft en mer eller mindre lugn dag. Vaknade sent, som planerat.
Gick en prommis med Zeke och lagade en god frukost till mig o Märtan, fruktsallad med Keso, ägg och Kaffe. Gott.
Efter det har jag haft kontakt med diverse enhetschefer och praktikhandläggare. Ser ut som att jag hamnar i Kil och Säffle till våren, som planerat. Sitter bara och väntar på dom där 2 % som blir till 100%säkerhet... Att hon i Säffle och han i Kil en sista gång accepterar tiden jag skall vara hos dom. Sen är de KLARTTT!
Efter att pysslandes med ovanstående mail och telefonkontakt tog jag och vargen en långis i skogen. Promenaden som i början såg ut att bli en trevlig trip urartade sig när Z fick spratt och sprang för kung och fosterland i skogen. När han blev till fångatagen (som han trodde) av häxan surtant (jag) så var ju leken över.. men inte då. Han kämpade in i det sista för att få mig att leka.. bet och rev och härjade rent ut sagt. Den lugna promenaden vart till jordens svettigaste friskis o svettis pass... Mitt glada humör dog och försvann. Men när han lugnade ner sig efter nån kilometer var även jag lugn.. även om svetten påminde mig om hur mkt jag tidigare verkligen hatade min hund!

Senare var de dags för mat och ja gjorde Lindas chicke haka Nudles... Wokad kyckling + wok grönsaker med nudlar och vitlök. Jammi! Så gott!!

Ikväll är det favoritprogrammet igen och om allt är i sin ordning kommer jag ägna denna mysiga kväll tillsammans med Lina.. om hon kommer ihåg detta?

Nej nu blir de lite Veronika Maggio!



http://www.youtube.com/watch?v=XE2U62bOlsw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0