Jag har tråkigt

Efter att Line åkte hem igår har jag haft sååå tråkigt.
Allt fnissande och gapflabb är borta.. Tjåkit!

Märtan dolar med sitt idag. Han gick upp sex imorse för att plugga klart med deras artikel ( som dom förörvrigt snart är klara med ) :(
Jag låg kvar i sängen, medveten om att syster inte är hemma och att ja kommer mer eller mindre va själv hemma.. förutom Zeke då. Martin åkte till skolan vid nio och jag drömde mig  bort.
Vid tio kom han hem igen, gruppträffen var inställd. Han bökade och dolade i köket. Efter en stund började jag känna doften av kaffe.. " Han gör frukost" tänkte jag. Jag låg kvar och låtsas sov.
Klirr Klirr, Kaffekopparna slog emot varandra då han smög in i sovrummet med frukostbrickan som var fylld med god frukost, och dagens tidning. Söt han är!! Det var mysigt.

Efter frukost drog jag till skogen och gick i en timme, vilket var behövligt!
Efter det har jag väl egentligen inte gjort något nyttigt mer än och pluggat lite.. men annars har dagen vart ganska grå.
Inser efter att Line åkt vad jag saknar familjen. Jag behöver nog flytta hem mer än vad jag egentligen inser. Tur att det snart är dags.

Kommentarer
Postat av: Fia

Nämen vilken mysig morgon överraskning :)



snart får ni flytta hem och då kan ni mysa massa med familjen och vänner också för den delen.. :)



Nu ska jag ta ett bad, kom på att jag har ett badkar och varmvatten som aldrig tar slut! woow!!!

2008-11-25 @ 19:59:53
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: line

meeen då vad sött :)haha låtsas att sova .. det är helt rätt!! haha

Ja vi saknar ju dig med.. men de vet du redan..

men inte långt kvar nu tills ni flyttar och jag hjälper er mer med sånt ni behöver hjälp med.. typ städa haha! puss

2008-11-26 @ 11:08:07
URL: http://lillaline.blogspot.com
Postat av: Petra

Tack för tipset Linda, ibland står man helt handfallen när man har barn och vet varken ut eller in, skitsvårt. Man vill ju hela tiden deras bästa och vara den där toppenmamman....! Ha en fin kväll! Kram Petra

2008-11-26 @ 21:08:45
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0