Galen!!

Jag blir galen! Igår var de helt klart med allt som har med praktiken att göra. Igår fick jag grön flagga från bägge handledarna  om att jag kunde va i kil och i säffle till våren. Nu skickar jag ett kontrollant mail för en extra check... om att allt stämmer så att inga eventuella problem finns. Då får ja till svar av min handledare att hon ska ringa några samtal och höra av sig till mig.. alltså har det uppstått problem. Usch får sån ångest. Kan inget i livet vara lätt.  Och Märta skrämde upp mig igår med ekonomin så jag vart helt knäckt.. Jag vet att de kommer bli kämpigt till våren.. Men ja skulle ju va mer optimist och nu duger ju inte de heller...

Jaja.. ledsen i ögat för en stund där. Träffa F idag i skolan och hon gjorde mig glad som alltid. Och M oxå för den delen. Skönt att höra att de finns andra som oxå tycker och tänker (Ibland tror jag att jag är den enda som funderar på livets svårigheter eftersom allt ser så lätt ut för vissa) .

Känner att jag mer eller mindre har hamnat i höstens mer gråa dagar. Jag har stäng in mig i mitt skal och vågar inte komma ut. Tror att endel känner av detta.. men lovar att det har inget med er att göra.. de är bara jag som är tråkig!
Jag behöver träffa lite örebro folk!!

Så.. nu behöver jag något upplyftande.. och längtar efter kvällens tv program. Visst låter mitt liv intressant? nä inte värst! HAHA! Ja är ju trots allt en enkel hammarötass som är i höstens mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0