Tråkigt väder

Mmm.. nu har det faktiskt varit väldigt tråkigt väder i ett par dagar.. eller rättare sagt veckor.
Tyvärr har det dåliga vädret fått mig att tröttna på allt som har med julen att göra. Har känslor som.. hur skall jag beskriva? Jo, när julen är över och man går in i februari månad och folk fortfarande har kvar viss julbelysning.. och man är så fruktansvärt mätt och trött på julen.. så känner jag redan nu.. och det är ju inte så bra eftersom julen inte ens har vart!!! 

Jag längtar oerhört mycket till det nya året så detta året får mer än gärna passera för min del :)
Flytt som innebär ny färg som vi själva får välja.. wihooo.. kul att fixa det själva :) Få inreda ett nytt hem som är 22 kvm större än det vi bor i nu.. skönt det skall bli! Sen fick jag klart mina praktikplatser til 100% idag. Jag kommer vara 10 v. hos en enhetschef i Kil, på ett äldreboende som jag sagt kanske 1000 ggr :P Sen skall jag vara 10 v på LSS enheten i Kristinehamn, hos biståndshandläggarna. Så de är mao. många bollar i luften. Har inte haft så härmkt att tänka på på evigheter men nu känns allt bra!!

Jag hittade värsta missen förut. Jag sökte ett jobb häromdagen. :) SÄger inte som vad för då skrattar ni men jag har höga ambitioner om mig själv det är en sak som är säkert. Hur som hellst så såg jag idag att jag hade skrivit fel telefonnr... Crap! JAja... trooligt att dom skulle ringa nret... nä.. förmodligen inte. Men men.. de gäller att våga för att vinna!

Jag har vart på ganska bra humör nu i ett par dagar. Det är bra! Dessvärre har jag tenta torka och KAN INTE SKRIVA!!
Det går bara inte.. antar att det blir en presstenta ( när jag gör allt i sista sekunden) Men de brukar oxå bli ganska bra i slutändan när jag väl gör så.

Jag vill gratta Jullan för att hon klarade teori provet idag!! Din fulig som lurade mig först!! HAHA

Sen vill jag säga att jag saknar ****** och att jag är så glad för hennes skull.. för hon skall bli mamma till sommaren! :)

Jag har sett ett roligt spel som jag vill prova!! Lika par leka Bäst heter det.. låter kalas kul!!! VILL HA!!


Nej nu blir långpromenad me Zeke sen natten! Ha de gott

Kommentarer
Postat av: line

hah jag vet vad du sökte för jobb LINDA :p

okej då vet ja ngt du önskar dig då :P haha! jo thomas kommer imorgon föresten.. :)

2008-12-10 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0