Jaha var de Lucia idag?

Tentan kom in, nätt och jämt. Med det nya systemet vart det låång kö utanför cafeterian där tentan skulle in, skrivas på och kvitteras. Jag o märan var inne i sista sekunden, M och R skrattade lite åt oss då vi sprang in, men vi var avsolut inte sist i kön så fler hade nog kämpat in i de sista som vi. Måste säga att tentan var oerhört tråkig och jag blir mkt nöjd om jag får G.. för ärligt så har jag nog inte lärt mig så mkt av den som jag kommer att ha användining av i framtiden. Månne till artikelskrivandet som vi har nu.. men thats it!!

Väl hemma efter inlämningen igår så damp jag ner i soffan och slocknade snabbt. Pressen hade släppt och jag kunde slappna av Ääääntligen och *BOOOM*.  Där kom den. Som en bomb rakt ner i huvudet på mig... som en blixt ifrån ovan.. Huvudvärken! Den har suttit och lurat i hörnet medans jag har jobbat som en oxe med tentan.. men ja har ibland en förmåga att kunna skjuta på sjukdomar (fråga mig inte hur jag gör men jag lyckas ibland) och de hade jag gjort under veckan. Men när det inte fanns några hinder för en liten huvudvärk så tyckte den väl att den likagärna kunde slå på stort och de gjorde den. Den kändes som huvudvärken gör när man druckigt för lite kaffe ( för oss kaffekärringar som vet :P)
Men Kaffe var väl de enda jag hade druckigt.. huvudvärken sitter kvar men jag börja känna att den är på väg åt rätt håll.. bort m.ao.
Idag skulle jag egentligen ha pluggat på artikeln men har alltså inte orkat. Ida skulle vi var några som skulle träffas o festa lite men de rann väl ut i sanden oxå. Folk har mkt o göra dessa tider innan jul.
Och nu har jag tråkigt... och de slog mig för nån timme sen att de faktiskt var Lucia idag.. de hade jag glömt bort. Ja o märtan är inte så haj på de där... Och jag är såå trött för han sitter hela dagarna vid datorn och jag känner mig ganska ensam! Ja vill hem! Suck!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0