Hemtenta!!

Usch.. tentan såg inge vidare kul ut. Men har hittat några svar..För att få G krävs 38 poäng...
O dear God! Jaja.. blir väl spännande och se om jag klarar av detta. IKunskapsproduktion är nog nte mitt starkaste ämne direkt.. så någon forskare blir jag nog inte, tror jag.
Igår satt jag och martin och drömde vid mat bordet. Jag är intresserad av att starta ett projekt som jag, efter att ha sett senaste programmet på Debatt, fastnade för direkt.. Ämnet alltså. Kanske blir det att jag vidareutvecklar mina tankar och idéer.. men än så länge drömmer jag bara och därför berättar jag inte än vad projektet skulle komma att handla om. :P

Martin kanske åker till k-d i helgen. Han skall på möte med Bup och även på julbord med gamla jobbet på lördag.. jag vet inte riktigt om jag har tid att följa med. Tentan kommer ta all min tid och energi.

Insåg att mitt förra inlägg lät lite konstigt. Som att jag var sugen på  barn nu.. men så är inte fallet. Jag tycker det är kul och spännande att se vad ett barn kan göra för en familj.. det är därför jag är så uppslukad av ämnet, för man ser verkligen före och efter reaktioner/känslor/stämning/humör/ork/kärlek... etc. Helt fantastiskt att åskåda bara. Men jag själv är inte i dom tankarna än. Kommer dröja många år innan!! Har en karriär att bygga först!! Och resor som skall göras!! Om det blir som jag har tänkt vill säga :P

Nyss lagade jag mat... ja pikade martin förra veckan med att säga: Hade du inte syslöjd i skolan? När han i desperation försökte laga ett hål.. som inte gick så bra.. han var snabb i svängen och svar: Hade inte du hemkunskap? HAha.. ja jag är så dålig på att laga mat. Jag har fått för mig att den bästa kocken är den med fantasi.. nu efter att han sagt så.. så därför bestämde jag mig att göra en pasta gratäng med tomat och wiener korv... Ja.. den smakade inte kärlek direkt.. men gick väl ner... Herre gud.. när ska jag lära mig? Jaja . jag försöker ju i alla fall:P

Nej nu måste jag verkligen sätta mig och plugga!!!

Kommentarer
Postat av: line

haha :P man kan inte vara bra på allt.. eller?

lugn kocken skall hjälpa dig :P haha

2008-12-02 @ 17:17:28
URL: http://lillaline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0